četvrtak, 7. travnja 2016.

Nafurane klinke iz 6tog razreda ?

ALERT ALERT ALERT !!
12+ -.- 12+ -.- 12+ -.-
Inače, u tekstu ima mnogo psovki, pa ukoliko niste tip te osobe, preskočite ovaj tekst :D
Naime, riječ je o, kako možete viditi u naslovu, o nafuranim klinkama.
Ovako, listam ja danas na Fejsu, kad vidim neka mala iz mog kraja, 12 godina stavlja sliku na FB:
Režem vene zbog tebe, i na slici je naravno kečap! Zajebajem se nije kečap, likuša stvarno rezala vene.. Zašto ? 
Inače, ona je "FB ELITA", ima preko 100 lajkova na slikama pa si je umislila nešto, a ženska je glupa, ružna i GLUPA!
Likuša je ružna ko 3 ružna, ružnija baba koje rade u Konzumu jebote, debela [izvinjavam se malo punijim osobama, kao što sam i ja sam, ali ona je ono jebeno predebela] ma nema šta nije.
Odakle njoj ta "popularnost" ? Kakva ba popularnost ? Googlajte ADDMEFAST, preko tog sajta dobija neke lajkove, i preko autolikera..
Evo slika ;
Kako neslužbeno doznajemo ( koji kurac ), rezala je vene zbog nekog klinca iz također 6tog razreda..
Inače takva su današnja djeca, FB veze i ta sranja, bili u vezi 15 minuta, padale su ljubavne pjesme ( od Olivera Dragojevića lik prepisivo, a ona pošto je glupa nije mogla skontat da neko sa njegovim IQom nema mogućnosti da napiše to, no nastavimo dalje) volili su se, srce bi dali jedni za drugo, i posvađaše se jer je on njoj kao stavio 2 srca a ona njemu 3, ona je očekivala 3 srca ? KOJI KURAC?
Ona reže vene, a on šeta druge žene..
Sad sam i pisac postao ? Jesam kurac... a i kurac šeta druge žene, to sam stavio radi teksta..
Što je pisac mislio reći ?
Pa pisac je mislio reći, gdje ide ovaj svijet jebo te ? U svoje vrijeme, jedino što sam rezao bio je špek [slanina, kako tko kaže] a ne vene.. Roditelji tog djeteta su zakazali.. Vjerovatno jer si u njihovi roditelji zakazali..
Neću da navodim tko je i što je to "dijete".. samo sam htio da vam skrenem pažnju na ono što se događa, i vi kad (ako) budete imali djecu (a nadam se da svi oćemo), odgojite svoje dijete, da živi kako treba i valja, a ne da roditelj nadživi svoje dijete, što će vjerovatno biti slučaj u ove male.
Minuta šutnje.



Izvor : Igman, rijeka Bosna.
Za poslovne ponude i ostala sranja, kontaktirajte -> vpolje44@gmail.com

Nema komentara:

Objavi komentar