petak, 8. travnja 2016.

Budite sretni i zadovoljni s onim što imate

---Budimo sretni---

Zašto bi svi ljudi na ovom svijetu trebali da budu sretni ? 
Par je razloga.. Naime, ako ste pod stresom, a stres zagorčava život, uzročnik je mnogih bolesti, i svih tih sranja.. Zašto se pravim doktor ? Ne znam ni ja sam, želim da vam ispričam nešto.

Danas, dok sam spavao, samo sam čuo neki udarac, kao da se cijela kuća protresla..
Moj otac je postavljao neku mrežicu u oluke, kako se ptice ne bi nastanjivale u njeg.. Jer stalno začepe oluke, pa se vlaga stvara u kući i to..
Izašao sam vani, a on je pao, i udario koljenom u rub ploče.
Koljeno mu se, kako da kažem, ta čašica u koljenu se sva udubila.. Hitna je došla, otišli su u bolnicu..
Kakve veze ima ovo sad ? Pa eto, ja se sa svojim tatom stalno svađam, nekad mislim da ga stvarno mrzim, i da bih sve dao da umre.. Znam, vi sad vjerovatno mislite koji kurac ? Kako to možeš poželjeti svome ocu ? Ne znam ni ja, stalno nešto galami na mene i moju majku, govori kako nas ne može prehraniti, kako se nikad nisam trebao roditi itd..
Moja majka puši cigarete, i on stalno govori kako joj neće davati više pare za njih..
Majka ima neki ekcem na ruci, i stalno to češe i drpa, samo si proširuje po cijeloj ruci, on joj govori da prestane češat, ona neće, mislim možda bi i htjela, ali to užasno svrbi.
Uglavnom psihičko maltretiranje..
Ali, evo sad razmišljam, nekad bih poželio da mi tata umre.. A sad, kad se desila ova stvar sa koljenom, toliko se tresem, strah me, nadam se da je sve ok. Pišem ovaj tekst dok su majka i otac u bolnici.. Ta ivica od ploče je udaljena od zidića 20 cm.. Imao je toliko sreće da ne udari glavom, inače bi sve bilo gotovo.
Ja smatram da je ovo Božija kazna, i da bi moj otac trebao da se promjeni..
Ali ne mislim da hoće.. 
Zato, budite sretni i zadovoljni sa onime što imate, jer nije svakome bajno.

Vaš autor : Matej Golubica [ pseudonim ]

1 komentar:

  1. How to Play the Baccarat Hand Games at the Beginner's Guide - Wilshire
    The Baccarat game is played by two teams of five or more players, or teams mgm 바카라 공식 사이트 of two or more. The objective of this variation is to beat the house edge

    OdgovoriIzbriši